Radom u 392. eskadrili aviona vojni pilot se svakodnevno usavršava te nastavlja s obukama čak i nakon promocije, od obuke za letenje iz zadnje kabine na avionu Pilatus PC-9M do obuke za obavljanje zadaća Obalne straže što ovom poslu daje humanitarni karakter.
Sljedeći korak u usavršavanju mladih vojnih pilota je Specijalizacija za nastavnika letenja, nakon koje je vojni pilot osposobljen za temeljnu zadaću eskadrile – obuku kadeta-pilota. Većinu svog letačkog iskustva i naleta mladi vojni piloti stječu upravo kao nastavnici letenja u eskadrili te podučavajuči kadete-pilote mladi nastavnici letenja ujedno usavršavaju i svoja znanja i vještine letenja te stječu neprocjenjivo letačko iskustvo. Obavljajući posao nastavnika letenja, vojni piloti 392. eskadrile aviona se također obučavaju i za dodatne zadaće, a neke od njih su: izviđanje na kopnu i moru, presretanje drugih zrakoplova, provedbe tehnika, taktika i procedura bliske zračne potpore (Close Air Support), osnove borbe u zraku…
Usavršavajući svoje letačke vještine i gradeći svoje iskustvo, oni vojni piloti koji pokažu iznimnu motivaciju i letačku vještinu mogu pristupiti obuci za demo pilota na Pilatusu PC -9M ili Zlin 242L te obuci za pilota akro grupe Krila Oluje, a iskusni nastavnici letenja 392. eskadrile aviona prolaze obuku za probnog pilota na avionu Zlin 242L i/ili Pilatus PC-9M te time dalje nadograđuju svoja znanja i vještine letenja.
Ovisno o potrebama prvenstveno, a zatim i afinitetima, vojni piloti 392. eskadrile aviona svoju letačku karijeru mogu nastaviti u 191. eskadrili lovačkih aviona ili u 855. protupožarnoj eskadrili, ali i na drugim radnim mjestima unutar Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.